
Na naši šoli smo nadaljevali z aktivnostmi povezanimi s projektom RAČek. V treh inovativnih oddelkih smo izvedli drugi učni scenarij.
Učenci inovativnega oddelka 3.b smo s pomočjo štirih dejavnosti ponovili in utrdili učno snov o prometnih znakih pomembnih za kolesarja in pripomočkih potrebnih za varno kolo. Hkrati pa smo razvijali računalniško mišljenje.
V inovativnem oddelku 4. a smo preko igre utrjevali snov o delih celote. Po mreži smo iskali polovice, osmine, devetine, šestine in iz njih sestavljali celote. Poleg tega smo povezali pojem ulomka v matematičnem jeziku z besedo, ki ga predstavlja.
Inovativni oddelek 5. b pa smo z izvedbo dveh aktivnosti ponovili učno snov-pisno deljenje dvomestnega števila z enomestnim v množici naravnih števil do 10 000. Ponovili smo člene pri deljenju in na mreži vadili postopek deljenja dvomestnega števila z dvomestnim ter pri tem uporabili vse potrebne veščine.
Učenci vseh treh inovativnih oddelkov pa nestrpno pričakujemo izvedbo tretjega učnega scenarija v katerega bomo vključili tudi delo z našimi KUBO robotki.
Lep pozdrav do naslednje dogodivščine, vaši RAČki in RAČke.
TIM RAČek OŠ Livade Izola