ZAP.ŠT. |
DEJAVNOST |
VKLJUČENI RAZREDI |
PODROČJE |
UČITELJ |
KRATEK OPIS |
1. |
30-obletnica šole – Ceglar |
1.–9. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Ceglar
Glavina Krošelj Murovec
Štucin Cergol |
Učenci v okviru priprave prireditve ob 30. obletnici razvijajo ustvarjalne (priprava scenografije), recitacijske, pevske veščine in gibalne (ples in športne aktivnosti). Razvijajo svoje ustvarjalne in opazovalne spretnosti, urijo se v različnih likovnih tehnikah in razvijajo svoj estetski čut. Pripravijo koledar in spominsko mapo, razstavo na šolskih hodnikih in kulturnih ustanovah, izdelajo sceno in pripravijo animacijo. Krepijo zmožnost recitacije, deklamacije ter nadgrajujejo veščine javnega nastopanja. Ohranjajo ljubezen in veselje do glasbe in petja, razvijajo posluh (ritmični in melodični), razvijajo enoglasno in dvoglasno petje, učijo in urijo se bomo v vokalni tehniki. S pomočjo kakovostne, dovolj intenzivne in varne športne vadbe izboljšajo svojo gibalno kompetentnost in plesno izraznost. Po prireditvi se preizkusijo v kreativnem pisanju – pisanju člankov ter pripravi besedil za časopis. |
2. |
Bralna značka iz slovenskega jezika |
1.–9. |
Učenje učenja |
Šajn, Burin
Franetič, Lončar
Šiško, Dražič
Županić, Grabar
Žigante, Panger Viler
Kozlovič, Krošelj
Lovrec |
Namen dejavnosti je spodbujanje branja, razvijanje bralne pismenosti ter bralne kulture. |
3. |
Bralna značka iz angleškega jezika |
4.–5. |
Učenje učenja |
Butala |
Branje knjig po seznamu na ustreznem nivoju, izpolnjevanje delovnih listov za izbrano knjigo ter pregled delovnih listov. Za vse razrede. |
4. |
Bralna značka iz italijanskega jezika |
7.–9. |
Učenje učenja |
Bubnič |
Namen dejavnosti je spodbujanje branja v italijanskem jeziku in s tem izboljšanje kompetenc razumevanja in sporočanja. Učenci preberejo izbrano knjigo in rešijo delovni list. |
5. |
Bralno tekmovanje Pegan |
7. |
Učenje učenja |
Pegan |
Branje knjig je zabavno, ko skupaj spoznavamo tehnike, širimo besedišče, urimo bralno spretnost in poustvarjamo prizore. Tekmujemo sami s seboj do končne predstavitve še doma prebranih knjig, s katerimi zaključimo izziv in sami sebi dokažemo, da zmoremo. |
6. |
Brez preteklosti ni prihodnosti |
8. –9. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Krivičič |
Poznavanje preteklosti omogoča lažje razumevanje sedanjosti. V jubilejnem letu Rudolfa Maistra bodo učenci zbirali gradivo o njegovi aktivnosti in pripravili razstavo. Tako bodo bolje poznali enega od pomembnih mejnikov slovenske zgodovine. Učenci bodo sodelovali tudi v projektu Krokus in se ozaveščali o nevarnostih rasizma in diskriminacije. Dejavnost spodbuja k učenju strpnosti in spoštovanja. |
7. |
Cankarjevo tekmovanje Mehurčki |
2. – 3. |
Učenje učenja |
Šiško |
Namen dejavnosti je spodbujanje branja in bralne pismenosti. Učenci razvijajo jezikovne sposobnosti, ustvarjalno mišljenje in sposobnost interpretacije literarnih vsebin. |
8. |
CICI VESELA ŠOLA |
|
Učenje učenja |
Šiško |
Cici Vesela šola omogoča učencem pogovor o različnih temah, s katerimi se učenci srečujejo v svojem življenju. Na ciciveselošolski dan učenci preizkusijo svoje znanje in iznajdljivost z zabavnimi vprašalniki in vsi, ki sodelujejo dobijo pohvalo. |
9. |
English Club, and
English Magazine |
7., 8. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Pegan |
Ko šolski angleščini dodamo ustvarjalnost in jo primešamo v svet tehnologije, interneta, potovanj, mednarodnih srečanj, filma, zabave in raznoraznih oblik izražanja sebe, kar vključuje tudi praznovanje praznikov iz angleško govorečega sveta, potem dobimo trenutke, ki bogatijo naš odnos z jezikom, zato da bomo nekega dne razmišljali po njihovo. |
|
Filmska značka |
6. 9. razred |
Kultura, umetnost in dediščina |
Murovec |
Učenci širijo svoje poznavanje filmske umetnosti in filmskih žanrov. Ogledi filmov omogočajo umetniško doživljanje različnih tem in pogled na svet z druge plati. Z učenci po vsakem ogledu filma vodimo pedagoški pogovor o filmu, učenci zapišejo mnenje o filmu (pogovor je iztočnica in pomoč za zapis). |
10. |
Francoščina |
4.–6. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Butala |
Učenje vsakodnevnih dialogov v francoščini za osnovno sporazumevanje na ustreznem nivoju. Spoznavanje francoske kulture. |
11. |
Glasbene urice |
1.–2. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Bajić Stojiljković |
Skozi zbirko pesmi “Pesmi za Nacka” Mirka Slosarja, učenci spoznavajo osnovne oblike petja, vokalno tehniko in sproščenega gibanja ob petju. Učitelj jih vodi, oblikuje skupinice, ki se spremljajo tudi ritmičnimi in melodičnimi inštrumenti. Učenci spoznavajo tudi besedila pesmi in utrjujejo besedišče. |
12. |
Kaj veš o prometu |
|
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Božeglav |
Z razredi od 6-8.r izvedemo v okviru športnih dni tekmovanje v kolesarskem poligonu. Najboljši se udeležijo šolskega tekmovanja. Sledi občinsko tekmovanje z najboljšimi predstavniki treh osnovnih šol. Tekmuje se v spretnostnem poligonu, v teoretičnem znanju in v vožnji po cesti. Na državnega se udeleži najboljši posameznik iz občine. |
13. |
Knjižničarski krožek |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Murovec |
Učenci pri knjižničarskem krožku na igriv način z raznolikimi metodami dela spoznavajo delo v knjižnici, se urijo v iskanju gradiva in reševanju problemov, razvijajo kritično mišljenje in ustvarjajo. |
14. |
Kolesarski izpit |
5. |
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Božeglav
Panger Viler |
Učenci med usposabljanjem za vožnjo kolesa pridobijo spretnosti, teoretična in praktična znanja za varno vožnjo kolesa. Pripravljali se bomo na teoretični in praktični del kolesarskega izpita. V računalniški učilnici bomo vadili teorijo, praktični del pa na poligonu. |
15. |
LIVADBA |
1.–3. |
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Stubelj |
Livadba je namenjena vsem, ki se radi gibajo in igrajo gibalne igre. Učenci bodo krepili ravnotežje, koordinacijo, hitrost in moč. Skozi različne igre z in brez žoge spodbujamo veselje do športne dejavnosti, ter postavljamo temelje za pozitivno motiviranost do športnih dejavnosti in kasnejšega pravilnega vrednotenja športa. |
16. |
LIVADBA GIMNASTIKA |
4.–5. |
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Jug
Škrbina |
Gibalno pismen otrok je varen otrok, zato preko osnovne gimnastične abecede nadgrajujemo znanja do tekmovalnega programa šolskih tekmovanj. Program je zasnovan za začetnike kot tudi tekmovalce. |
17. |
Logika |
3.- 5. |
Učenje učenja |
Šiško |
Namen dejavnosti je spodbujanje učencev k logičnemu razmišljanju. Učenci širijo in poglabljajo že osvojeno znanje na področju logike in lingvistike. |
18. |
Male logične pošasti |
2.- 5. |
Učenje učenja |
Burin |
Namen dejavnosti je učence spodbuditi k razmišljanju in reševanju zapletenih matematičnih problemov, razvijanju veščin logičnega mišljenja in sklepanja, reševanju razvedrilnih nalog in problemov polnih zabavnih izzivov, s poudarkom na matematični logiki. Reševali bomo problemske naloge in se učili postopkov reševanja. |
19. |
Mediacija |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Lončar |
Mediacija je alternativni način reševanja sporov med dvema (ali več) vpletenimi, ki ga vodi šolski ali medvrstniški mediator. Mediator je nevtralna oseba, ki skrbi za to, da proces mediacije poteka konstruktivno in vodi k skupnemu iskanju rešitve.
Mediacije bo med šolskim letom izvajala šolska mediatorka, nekatere pa tudi naši medvrstniški mediatorji. Na srečanjih bomo utrjevali in poglabljali že pridobljeno znanje. |
20. |
Mladinski pevski zbor |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Štucin Cergol |
V mladinskem pevskem zboru bodo pevci izvajali zahtevnejše pesmi in vaje, ob katerih bodo razvijali pravilno tehniko petja, oblikovanje glasbenih fraz in razširili obseg pevskega glasu. |
21. |
Naša mala knjižnica |
|
Učenje učenja |
Šajn, Šiško, Burin, Lončar, Perme, Franetič, Dražič |
Mednarodni projekt je namenjen dejavnosti za spodbujanje branja, razvijanje bralne pismenosti in promociji bralne kulture novih evropskih otroških avtorjev in ilustratorjev, ki so znani doma, vendar ne nujno tudi v drugih evropskih državah. Želimo vzgajati mlade bralce, ki se bodo ob knjigi zabavali, krepili svojo ustvarjalnost ter moč lastnega izražanja. |
22. |
Otroški parlament |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Pegan, Lončar |
Na srečanjih otroškega parlamenta se bomo prek različnih aktivnosti ukvarjali z izbrano temo: ‘’Šolski sistem’’. Sestankov se bodo na mesečni ravni udeleževali predstavniki razredov (od 2. do 9.) ter prenašali informacije iz matičnih razredov v OP in nazaj. Sodelovali bomo na srečanju na občinski in regionalni ravni, kjer svoje ideje, zamisli in delo predstavimo vrstnikom drugih šol. Otroški parlament spodbuja učence k pridobivanju novih znanj, sodelovanju v družbenem dogajanju in prispevanju idej za boljše počutje in stanje na naši šoli. |
23. |
Otroški pevski zbor |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Štucin Cergol |
V otroškem pevskem zboru bodo pevci nadgrajevali svoje izkušnje v petju in nastopanju. Pridobili bodo prve izkušnje dvoglasnega petja in razvijali muzikalnost in estetsko doživljanje pesmi. |
24. |
Pomagajmo si |
8. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Bonaca |
Dejavnost je namenjena sodelovanju in povezovanju učencev za kakovostno sodelovanje. Je oblika druženja in nesebične pomoči učencem vrstnikom. Pri dejavnosti učenci učencem nudijo dodatno pomoč pri razumevanju in usvajanju učne snovi posameznih predmetov, pri reševanju nalog v delovnem zvezku ali na učnih listih ter pomoč pri pisanju domačih nalog. |
25. |
Pravljična dežela |
1. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Perme |
Namen te dejavnosti je sprostitev učencev, uvajanje učencev v pravljični svet knjige ter postopno navajanje ter pripravljanje na vzgojo s knjigo. Otroci si širijo literarno obzorje, bogatijo besedni zaklad in literarni okus. |
26. |
Računalništvo |
4.–6. |
Učenje učenja |
Županić
Šimonović |
Računalništvo je dejavnost, namenjena učencem, ki želijo slediti neizbežnemu tehnološkemu napredku. Učenci bodo iz dneva v dan bolj potrebovali pomoč informatike. Je hitro dostopna in obsega široko ‘znanje’, ki ga je smotrno vedeti in znati uporabljati. |
27. |
Glasbeni vrtiljak |
1.–5. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović, Glavina
Pušnik, Škrbina
Rupena,
Bajić Stojiljković |
Namen te dejavnosti je spodbujanje ustvarjalnosti, glasbenega izraza in razvijanje glasbenih veščin učencev, obenem pa tudi razvijanje posluha, ritma ter zmožnosti sodelovanja v skupinskih glasbenih dejavnostih. |
28. |
Plesno ritmične igre |
1.–5. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović, Glavina
Škrbina
Rupena
Bajić Stojiljković |
Namen te dejavnosti je razvijanje telesne koordinacije, ritmičnega občutka ter ustvarjalnosti učencev skozi gibanje in ples. Poleg tega spodbuja tudi sodelovanje v skupinskih plesnih dejavnostih, povečuje telesno kondicijo ter razvija občutek za prostor in ritem. |
29. |
Pravljično doživetje |
1.–5. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović
Glavina
Škrbina
Rupena
Bajić Stojiljković |
Namen te dejavnosti je spodbujanje domišljije, kreativnosti in emocionalnega izraza učencev skozi pripovedovanje ter dramatizacijo pravljic. Poleg tega spodbuja učence, da razvijajo jezikovne sposobnosti, ustvarjalno mišljenje in sposobnost interpretacije zgodb ter se povežejo s kulturnim in literarnim izročilom. |
30. |
Prebujam se |
1.–4. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Gabrijel
Šimonović |
|
31. |
Prebujam se z igro |
1.–4. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Perme, Šimonović
Bonaca, Žigante |
Jutranje ure so za učence velikokrat naporne, zato bomo pri dejavnosti poskrbeli, da se bodo učenci pripravili na pouk s pomočjo igre. Igrali se bodo z lego kockami in družili z družabnimi igrami. Dejavnost bomo posvetili tudi ustvarjalnosti, saj bomo veliko brali, listali knjige in revije ter ustvarjali. |
32. |
Prebujam se zdravo |
1.–4. |
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Perme, Šimonović
Bonaca, Žigante |
Raznolike jutranje športne aktivnosti bodo poskrbele, da se bomo v nov dan podali sveži in dobre volje. |
33. |
Rapko igralko |
|
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović, Glavina, Škrbina
Rupena
Bajić Stojiljković |
Namen te dejavnosti je spodbujanje telesne aktivnosti, razvijanje gibalnih sposobnosti, ohranjanje zdravja učencev s poudarkom na pomembnosti zdravega načina življenja. |
34. |
Rapko je lačen |
|
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović, Glavina
Pušnik, Škrbina
Rupena
Bajić Stojiljković |
Namen te dejavnosti je razvijanje zavedanja o pomenu uravnotežene prehrane za zdravje in dobro počutje učencev ter spodbujanje sprejemanja zdravih prehranjevalnih navad, pravilnega vedenja za mizo ter ustrezne higiene. |
35. |
Samostojno učenje |
|
Učenje učenja |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović, Glavina
Pušnik, Škrbina
Rupena
Bajić Stojiljković |
Ta dejavnost spodbuja učence k samostojnemu reševanju domačih nalog, spodbuja njihovo razmišljanje in iskanje rešitev. Če naletijo na težave, lahko za pomoč zaprosijo prisotnega učitelja, ki jih usmerja in podpira pri premagovanju izzivov. |
36. |
Tehnika |
4.–6. |
Učenje učenja |
Lacić |
Spoznavajo, raziskujejo, konstruirajo preproste tehnične predmete. Ob uporabi preprostih obdelovalnih orodij in strojev razvijajo in urijo ročne in delovne spretnosti. |
37. |
Umetnost |
4.–6. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Štucin Cergol |
|
38. |
Ustvarjalna skrinjica |
1.–5. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Lazić, Žunić
Ceglar, Cian
Mitrović, Glavina, Škrbina
Rupena
Bajić Stojiljkovič |
Ta dejavnost spodbuja učenčev razvoj domišljije in ročnih spretnosti. S pomočjo raznolikih materialov in tehnik se učijo izražati ideje, raziskovati nove pristope in oblikovati unikatne izdelke. |
39. |
Plesni žur |
|
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Stubelj |
Ustvarjanje različnih plesnih koreografij in spodbujanje domišljije, ustvarjalnosti, samozavesti, pozitivne interakcije z vrstniki, potrpežljivosti, poguma,… Razvoj gibalnih sposobnosti, pridobivanje pozitivne samopodobe, izoblikovanje ter gradnja čustvenega, intelektualnega in socialnega razvoja na zabaven način s plesom. |
40. |
Rapko pomagalko |
1.–9. |
Učenje učenja |
Sever, Lozar Šomen Štucin Cergol |
|
41. |
Ročne spretnosti |
4.–5. |
Kultura, umetnost in dediščina |
Grabar |
Ročne spretnosti so ustvarjalna dejavnost, ki inovativno povezujejo naravoslovna in tehnološka znanja s prakso in ljudskim izročilom. Učenci imajo možnost izdelovati iz različnih materialov in rokovati z različnimi pripomočki. Namenjena je vsem, ki radi ustvarjajo, izdelujejo in spoznavajo, kako ustvariti krasen izdelek. |
42. |
Šah |
|
Učenje učenja |
Gabrijel |
|
43. |
Šolska športna tekmovanja |
1.–9. |
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Jug |
Šolska športna tekmovanja zajemajo organizacijo tekmovanj od šolske, občinske do državne ravni in udeležbo na le-teh. V okviru te dejavnosti se učenci pripravljajo na posamezna tekmovanja ter druge dejavnosti povezane z le-tem. |
44. |
Šolski časopis |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Lončar |
Namen dejavnosti je spodbujanje radovednosti, ustvarjalno izražanje idej, izkušenj in občutij, razvijanje domišljije in inovativnosti ter estetskih izkušenj. Z vsemi temi dejavnostmi pri učencih razvijamo konstruktivno mišljenje. |
45. |
Priprava na tekmovanje |
2. |
Učenje učenja |
Lončar |
Namen dejavnosti je priprava učencev na tekmovanje iz matematike s poglabljanjem znanj pridobljenih pri rednih urah. |
46. |
Tekmovanje iz geografije |
7. – 9. |
Učenje učenja |
Krivičič |
Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje, kjer bodo obnovili znanja iz obče in regionalne geografije ter pridobili nova znanja, vezana na vsebine predpisane literature in virov. V primeru uvrstitve na državno raven tekmovanja se bodo pripravljali tudi na terensko delo. |
47. |
Tekmovanje iz kemije |
|
Učenje učenja |
Škof |
Dejavnost je namenjena učencem 8 in 9 razredov. Namen dejavnosti je priprava učencev na tekmovanje iz kemije s poglabljanjem znanj pridobljenih pri rednih urah kemije ter izvedba tekmovanja. |
48. |
Tekmovanje iz zgodovine |
|
Učenje učenja |
Murovec |
Učenci 8. in 9. razreda se bodo pripravili na tekmovanje iz zgodovine (šolsko in državno). Z reševanjem zahtevnejših nalog in z raziskovalnimi metodami dela bodo poglabljali znanje in usvajali višje standarde znanj, ki zahtevajo zmožnost analiziranja, vrednotenja, primerjanja in reševanja problemov. |
49. |
Tekmovanje Krošelj |
|
Učenje učenja |
Krošelj |
Učenci povzamejo zgodbo, opisujejo in označujejo književne osebe in se kritično opredelijo do njihovih ravnanj, izpostavijo odnose med književnimi osebami, prikažejo svoj osebni pogled in razmišljajo o literarnem problemu na podlagi osebnega doživljanja, razumevanja in povezovanja podatkov iz virov.
Osebnemu doživljanju dodajo poglobljen stik bralca z besedilom in v razlagalnem spisu interpretirajo ter vrednotijo književno sporočilo. V okviru pisanja razlagalnega spisa pokažejo zmožnost samostojnega (kritičnega) branja, izražanja in utemeljevanja osebnih stališč do besedila. |
50. |
Tekmovanje Šajn |
|
Učenje učenja |
Šajn |
|
51. |
Uspešen sem |
|
Kultura, umetnost in dediščina |
Žunić Negro |
Dejavnost je namenjena učencem in učenkam od šestega do devetega razreda. Namen dejavnosti je dvig samozavesti, izboljšanje samopodobe in samosprejemanje. Poleg tega je namen dejavnosti učencem in učenkam omogočiti zdrav in celosten osebnostni razvoj, spoznavanje strategij in razvijanje sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja ter vrednotenje le-tega za uspešno opravljanje šolskih in domačih nalog. Dejavnost omogoča tudi bolj poglobljeno spoznavanje učencev in prispeva k medsebojnemu sodelovanju in razvijanju kakovostnih odnosov med strokovnimi delavci in učenci, kar pripomore k večji motiviranosti obojih za doseganje ciljev. |
52. |
Vesela šola |
|
Učenje učenja |
Murovec |
Vesela šola omogoča učencem razširjanje svojih obzorij na raznolikih področjih in tako utrjuje njihovo splošno razgledanost na zabaven in učencem privlačen način. Učenci se bodo udeležili tekmovanja na šolski in na državni ravni. |
53. |
Zmorem več |
1.– 9. |
Učenje učenja |
posamezni razredni in predmetni učitelji |
Dodatna podpora in pomoč učencem pri razlagi učne snovi, razvijanje učnih strategij in strategij za premagovanje ovir pri učenju, sodelovalno učenje. Reševanje miselno zahtevnejših nalog za krepitev logičnega razmišljanja, spodbujanje branja in bralne pismenosti. |
54. |
Znam več z Lili in Binetom |
1.-3. |
Učenje učenja |
Peršolja |
Dejavnost je namenjena spodbujanju učenja in razvijanju različnih veščin pri otrocih. Učenci skozi igro, zgodbe in različne naloge spoznavajo nove stvari in razvijajo svoje sposobnosti. Lili in Bine sta lika, ki vodita otroke skozi različne aktivnosti, ki vključujejo poučne vsebine, kot so: jezik, matematika, logika in kreativnost. Cilj projekta je otrokom omogočiti, da se učijo na zabaven in interaktiven način. |
55. |
ŽOGA ŽUR |
4.–5. |
Gibanje in zdravje za dobro psihično in fizično počutje |
Stubelj |
Učenci igrajo igre, pri katerih se uporabljajo različne vrste žog. Z gibanjem bodo krepili zdravje in razvoj. Učenci izboljšujejo znanje in medsebojno sodelovanje. Spodbujali bomo druženje in medsebojno spoštovanje. |
56. |
Bralno tekmovanje angleščina |
6. |
Učenje učenja |
Kozjak |
Branje knjig je zabavno, ko skupaj spoznavamo tehnike, širimo besedišče, urimo bralno spretnost in poustvarjamo prizore. Tekmujemo sami s seboj do končne predstavitve še doma prebranih knjig, s katerimi zaključimo izziv in sami sebi dokažemo, da zmoremo. |
57. |
Bralna značka iz angleščine |
6. |
Učenje učenja |
Kozjak |
Namen dejavnosti je spodbujanje branja, razvijanje bralne pismenosti ter bralne kulture. |
58. |
Tekmovanje Logična pošast |
1.- 9.r |
Učenje učenja |
Burin |
Tekmovanje je namenjeno učencem od 1. do 9. razreda. Cilj tekmovanja je popularizacija matematike in poglabljanje znanja iz matematične logike. Izvaja se na dveh ravneh: šolska in državna. Sodelovanje je prostovoljno. |