
Pa je prišel trenutek, ki smo ga nestrpno pričakovali že od začetka projekta RAČek. Učencem inovativnih oddelkov 3. b, 4. a in 5. b je na pomoč pri utrjevanju znanja priskočil robotek KUBO. V inovativnem oddelku 3. b so utrjevali poštevanko, v inovativnem oddelku 4. a so utrjevali deljenje ter gospodarske dejavnosti, v inovativnem oddelku 5. b pa so utrjevali samostalnike in pridevnike.
Učenci inovativnega oddelka 3. b so robotka KUBA peljali preko »morja števil« in z reševanjem zastavljenih nalog ponovili in utrdili znanje poštevanke, večkratnikov, strani neba ter orientacijo.
V inovativnem oddelku 4. a so učenci z uporabo KUBO robotka in načrtovanih aktivnosti spoznali, da je tudi pisno deljenje zaporedje ukazov (algoritem), ravno tako kot je zaporedje korakov robotovo premikanje.
Učenci inovativnega oddelka 5. b so s pomočjo KUBO robotka in štirih različnih aktivnosti, po korakih reševali izzive na mreži ter z uporabo ukazov ponovili in utrdili znanje o samostalniku in pridevniku. Tako so ločili med samostalnikom in pridevnikom s pomočjo vprašalnic ter samostalniku določili spol in število.
Vsi učenci v inovativnih oddelkih so se dela z robotkom zelo razveselili. Zanimivo jim je bilo, kako se je robotek KUBO premikal točno po njihovih navodilih. Z majhnimi premiki so nevede osvojili komponente računalniškega mišljenja.
Sedaj pa se robotek KUBO vrne v škatlo in komaj pričakuje naslednje šolsko leto in nove učence s katerimi bo lahko nadaljeval njegovo pot pri razvijanju računalniškega mišljenja.
Lep pozdrav do naslednje dogodivščine, vaši RAČki in RAČke.
TIM RAČek OŠ Livade Izola