MATEMATIČNA DELAVNICA | |
---|---|
Število ur tedensko: | 1 |
Izbira: | 7. , 8. in 9. razred |
Nosilec: | Tina Mijot, Marija Šimonovič |
MATEMATIČNA DELAVNICA | |
---|---|
Število ur tedensko: | 1 |
Izbira: | 7. , 8. in 9. razred |
Nosilec: | Tina Mijot, Marija Šimonovič |
Matematična delavnica X je enoletni izbirni predmet, pri katerem se učenci ukvarjajo z dejavnostmi, povezanimi z matematiko, ter izmenjujejo svoje ideje in razumevanje matematike s sovrstniki in z učiteljem. Namenjena je učenkam in učencem različnih matematičnih sposobnosti.
Vsebina predmeta matematična delavnica se smiselno navezuje na redni pouk matematike, vendar med njima obstaja temeljna razlika. Pri rednem pouku je poudarek na oblikovanju matematičnih pojmov ter pridobivanju osnovnih proceduralnih in problemskih znanj.
Pri predmetu matematična delavnica pa učenci:
• pridobivajo izkušnje in jih povezujejo z matematičnimi znanji, pridobljenimi pri rednem pouku;
• razvijajo sposobnost izražanja svojega matematičnega znanja;
• oblikujejo pozitiven odnos do matematike in do lastne matematične dejavnosti;
• razvijajo sposobnost opazovanja in spremljanja lastnega načina razmišljanja;
• razvijajo prostorske predstave;
• učijo se celovitega načrtovanja in izvajanja matematičnih dejavnosti ter sodelovanja z drugimi;
• spoznajo matematiko kot delo več generacij in narodov.
Za doseganje ciljev se v veliki meri odločamo za samostojno delo, samostojno ali skupinsko preiskovanje, aktivno pridobivanje izkušenj (risanje, tlakovanje, igranje, modeliranje z materiali) itd. Vseskozi si prizadevamo za matematično refleksijo.
Okvirni vsebinski sklopi 7. razreda so: LOGIKA, ŠTETJE, NENAVADNA ARITMETIKA in TLAKOVANJA.
Okvirni vsebinski sklopi 8. razreda so: ZGODOVINA MATEMATIKE, DRUGAČNA GEOMETRIJA, MISELNE IGRE IN ZANIMIVI MISELNI POSTOPKI ter GEOMETRIJA S PREPOGIBANJEM PAPIRJA.
Okvirni vsebinski sklopi 9. razreda so: DIOFANTSKE ENAČBE IN ARITMETIČNE UGANKE, TELESA IN PROSTOR, MATEMATIKA ŠIFRIRANJA in FRAKTALI.